اس ام اس 4
نوشته شده توسط : حسن

وقتى دلم تنگه ميرم پشته ابرا زارمیزنم.پس يادت باشه هروقت بارون روديدى بدون دلم واست تنگه شده.


*************

وقتى دلم تنگه ميرم پشته ابرا زارمیزنم.پس يادت باشه هروقت بارون روديدى بدون دلم واست تنگه شده.

***********

به من وعده ى ديدارميدهى....يادت باشدثانيه اى ديركنى....من ميروم....نه باپاى خود....بانعش كش!!

**********

اگرتنهاترين تنهاشوم بازهم خداهست اوجانشین تمام نداشته هاى من است.

**************

خوشگلترين،چطورى ماه روى زمين؟چه خبرا اى بهترين،الهى من فدات شم عزيزترين...(نمونه اى ازافعال معكوس)





:: بازدید از این مطلب : 289
|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 اسفند 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/commenting/avatars/lahijan-sms-765955.jpg
اران در تاریخ : 1389/12/4/3 - - گفته است :
سلام حسن اقا
ممنون که به وبلاگم سر زدی هین اس ام اس کوچولو رو هم بهت تقدیم میکنم.
"جا برای منه گنجشک زیاد است
ولی
به درختان خیابان تو عادت دارم...


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: